manolya

Çarşamba, Kasım 16, 2005

Sanal miyim?

Bu defa da burcu tarafindan sobelenmisim ve çok sasiracaksiniz ama hemen cevapliyorum.

1.GÜNDE ORTALAMA KAÇ SAAT INTERNETTESINIZ?

Iste oldugum zamanlarda ne kadar ara verdigime bagli olarak(son zamanlarda ise uzun aralar veriyorum) 5-7 saat kaliyorum internette. Evden girdigimde sadece bloglara söyle bir bakiyorum (yorum bile yazamiyorum), o da 1, 1.5 saat sürüyor. Günlerce girmedigim de oluyor.

2.HERHANGI BIR MESSENGER KULLANIYOR MUSUNUZ?

Hayir.

3.KAÇ TANE MAIL ADRESINIZ VAR?

3 tane kisisel, 1 tane blog mail adresim var.

4.SIZINLE BÜTÜNLESEN BIR NICKNAME'INIZ VEYA SANAL ADINIZ VAR MI?

Manolya benim sanal adim.

5.INTERNET ORTAMINDA TANISIP GERÇEK HAYATTA PEKISEN ARKADASLIKLARINIZ VAR MI?

Hayir ama o kadar sicak bir ortam olustu ki muhtemelen görüsülecektir. Mesela Edirne'ye bir sonraki gidisimde sadece camileri gezip ciger yemenin bana yetmeyecegini biliyorum.

6.INTERNETTEN ALISVERIS YAPAR MISINIZ?

Hayir. Zaten kredi karti da kullanmam.

7.YA INTERNET OLMASAYDI...?

Eskiden olsaydi çok fazla önemsemeyebilirdim ama hem kolayligina hem de son zamanlarda hayatima kattigi renklere öyle alistim ki, bence hep olsun...

Bloglarini güncellemek konusunda çok hamaratlar, bakalim nagihan ve
nalan ne kadar sanalmislar...

6 Comments:

At 4:02 ÖS, Blogger Elifce said...

Merhaba Manolya; sanal sorulara sanal cevap vermişsin:)) Manolya yaptıkların çok güzel umarım beni tanıyorsundur. Pek konuşma ve tanışma fırsatımız olmadı, sanırım umarım bundan sonra olur canım, sana başarı dileklerimi ve bol tatlı yorumlar diliyorum...

 
At 4:25 ÖS, Blogger manolya said...

Tesekkürler Elif. Seni tabii ki taniyorum, çalismalarini izliyorum. Fuarlari senin sitelerinden izliyorum diyebilirim. Hepsine nasil yetistigini sorup duruyorum kendime. En iyisi sana sormak.
Sevgiler

 
At 12:54 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Manolyacigim,Edirne'de ciger yendigini bilmiyordum.Bir daha ki sefere beni de götür.Hem sen yememissindir herhalde.Bir daha ki sefere birlikte gideriz insallah.Yasemen.

 
At 11:54 ÖS, Blogger Tuhfe said...

Haklisin Manolya, bloglari yorum yazmadan gezmek bile en azindan bir saati buluyor bir de yorum yazip diger sitelerdeki linklere dalarsak 3 saati tamamlamis oluruz :)

 
At 1:01 ÖS, Blogger Tuhfe said...

Manolya elma dersem çık:)) Neredesin?

 
At 4:56 ÖS, Anonymous Adsız said...

Genial dispatch and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.

 

Yorum Gönder

<< Home