manolya

Çarşamba, Eylül 21, 2005

Buralardayim

Mesajlarinizi aldim arkadaslar, ilginize çok tesekkür ederim. Tatil gibi güzel bir olay olmasa da çok sükür iyiyim. Babamin tedavisi devam ediyor, herkes programini ona uydurmak durumunda. Elimde hazir islerim var sizlerle paylasmak istedigim ama firsat bulup fotograflarini çekemiyorum. Bugün de kisa bir süre için internetteyim. Birseyler eklemeye zaman bulur muyum bilmem ama en azindan sitelerinizi söyle bir dolasmak istiyorum. En kisa zamanda görüsmek dilegiyle.

7 Comments:

At 1:01 ÖS, Blogger pınar said...

manolya babana çok geçmiş olsun. inşallah kısa zamanda iyileşir.

 
At 1:48 ÖS, Blogger Tuhfe said...

Geçmiş olsun Manolya, en kısa zamanda babanın iyileşmesi dileğiyle,
Hoşçakal.

 
At 10:17 ÖS, Blogger nagice said...

geçmiş olsun canım dilerim ciddi deildir rahatsızlığı.allah sağlık vrsin.

 
At 12:39 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

geçmiş olsun Manolya Allah babana acil şifalar versin.

 
At 1:43 ÖS, Anonymous Adsız said...

geçmiş olsun...babanın kısa zamanda iyileşmesi dileklerimle sevgilerimi ve dualarımı yolluyorum

 
At 6:56 ÖS, Blogger manolya said...

Çok tesekkür ederim arkadaslar, bana moral verdiniz. Ben de hepinize sevgilerimi yolluyorum. Iyi ki varsiniz.

 
At 10:31 ÖÖ, Blogger Rengarenk dantel said...

manolyacım babana acil şifalar diliyorum. bir an önce iyileşir inşaallah. sen bloğunu düşünme babalar daha önemli. kendine iyi bak...

 

Yorum Gönder

<< Home