manolya

Salı, Ağustos 30, 2005

Mavi bebek hirkalari

Uzun bir ara vermek zorunda kaldim ama bos durmadim. Hedefim kalan ipleri bitirerek yün dolabimi biraz olsun rahatlatmakti. Yegenime ördügüm mavi merserize hirkadan kalan ipleri bebek hirkasi örerek degerlendirmek istedim.
Ilk hirkayi haroso, az delikli bir baklava örnegi ile ördüm. Tek öne biraz renk katmak için iki rokoko gül isledim.


Elimde yine ip kalinca bu defa Tunus isi bir bebek hirkasi ördüm. Bu hirka digerinden biraz daha küçük. Tunus isinin kolay ve zevkli bir uygulama olmasi yaninda üzerine etamin örneklerinin kolaylikla islenebilmesini de çok seviyorum.


Merak eden varsa ip yine artmisti, tig ile bir cep telefonu kilifi ve bir de sabun koymak için minik bir file ördüm. Tam bitti saniyordum ki dün elime ayni ipten kalan yarim bir yumak daha geçti. O bitmemeye kararli, ben bitirmeye...

11 Comments:

At 7:30 ÖS, Anonymous Adsız said...

çok güzel ellerine sağlık

 
At 8:16 ÖS, Blogger incikboncuk said...

her ikisi de çok güzel olmuş, iyi günlerde giysin. Bu ayki Burda Hobi'de Kurs konusu Tunus işi. İlgilenenlere duyrulur.

 
At 1:43 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Ellerinize saglik hirkalar cok güzel olmus sevgilerle.....

 
At 1:44 ÖÖ, Blogger nagice said...

bayağıdır yoktun ama çok güzel şeyler yapmışsın.ellerine sağlık..

 
At 2:34 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Manolya ne güzel şeyler örmüşsün öyle ellerine sağlık...

 
At 9:57 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Cok güzel olmus,ellerine saglik.Mavinin tonuna da bayildim.

 
At 5:37 ÖS, Anonymous Adsız said...

merhabalar

mavi bebek hırkaları çok hoş olmuş.ellerinize sağlık.nasıl yapıldıklarını- sayıları ile-yazarsanız sevinirim....meral

hoşçakalın.

 
At 4:01 ÖS, Blogger manolya said...

Hepinize ayri ayri tesekkür ederim.
Sevgiler

 
At 4:33 ÖS, Anonymous Adsız said...

rokoko gülün nasıl yapıldığını resimlerle anlatabilir misiniz acaba?
sevgiler

 
At 11:04 ÖS, Anonymous Adsız said...

http://gulengorucu.blogspot.com/ ARKADASIM SİTEN COK GÜZEL BENDE BEKLİYORUM
http://gulengorucu.blogspot.com/

 
At 11:05 ÖS, Anonymous Adsız said...

BENDE BEKLİYORUM ARKADASLAR

 

Yorum Gönder

<< Home