manolya

Pazar, Ağustos 14, 2005

Yanlis çivilerden dogru kolyeler...

Taki isine yeni dalinca acemilikten kaynaklanan bir eksik malzeme-fazla malzeme durumu oluyor. Seçtigim güzel boncuklar için denemeden aldigim çiviler ince gelince degerlendirmek gerekti. Kesme boncuklar kullanarak hazirladigim bu kolyelerin ilkinde bakir rengi boncuklari tek sira olarak kullandim.


Biraz oyalayici olmakla birlikte çivileri bükme konusunda iyi bir pratik olan bu uygulama ile iki sira olarak yesil, pembe ve beyaz boncuklar kullanarak bu kolyeyi hazirladim.

5 Comments:

At 1:18 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Cok ilginc görünüyor
ama nasil yaptigini tam olarak anlamadim.Ziyaretcisi bol olsun.Ellerin dert görmesin

 
At 1:09 ÖS, Blogger nagice said...

hepsi çok güzel olmuş .ellerine sağlık.güle güle kullan

 
At 2:07 ÖS, Blogger Tuhfe said...

Yine çok hoş şeyler yapmışın Manolya, ellerine sağlık. O çivili şeyler sabır istiyor gerçekten bravo sana. Geçenlerde ufak bir cebelleşme yaşadım ben de, o tür malzemelerle bir vazoyu giydirmeye çalıştım, çok zormuş gerçekten, tövbe dedirtecekti neredeyse bana...

 
At 5:24 ÖS, Blogger manolya said...

Tesekkürler arkadaslar. Yasemen çivilere boncuklari geçirdim 7-9 tane kadar büyüklüklerine bagli olarak, ucunu halka şeklinde kapattim. Aralarda kullanilan küçük halkali çivilere 2ser boncuk geçirip onlari da kapattim. Aralarda halkalar kullanarak hepsini dizdim. Tuhfe'nin de dedigi gibi biraz oyalayici. Isaret parmagim kizarip kabarmisti biraz.
Sevgiler

 
At 1:03 ÖS, Anonymous Adsız said...

Yine guzel takilar yapmissin. Kum boncuklari civiye dizerek kolye yapmak hic aklima gelmemisti ama zaten ben taki konusunda pek bilgi sahibi degilim biliyorsun. SAna kolay gelsin diyor, uretiminin devamini diliyorum.

 

Yorum Gönder

<< Home