manolya

Cumartesi, Temmuz 16, 2005

Yeni çalismalar

Boncuklarin büyüsüne kapilip gitmek çok kolaymis, bu kadar çok kisinin taki ile ilgilenmesine sasmamak gerek. Yapimi zevkli, renkler ve çesitler bol, ürünün ortaya çikmasi çabuk olunca taki bir anda en gözde hobi olup çikiveriyor.
Kahverengi mumlu iple, dantel anglez seridi örerek yaptigim bu kolyede yesil boncuklar ve bakir pullar kullandim.


Mor deri ipi makrame teknigi ile örerek aralardan mor kum boncuklari geçirdim. Ortasina da rengini çok sevdigim büyük cam boncugu yerlestirince böyle bir kolye çikti ortaya.


Bu da "arkadasça" bir deneme. Arkadasça sitesinde yayinlanan kristal kolyeyi denemek istedim. Tek sira olarak ve yine mor boncuklar kullanarak bu kolyeyi olusturdum.

15 Comments:

At 6:50 ÖS, Blogger incikboncuk said...

hepsi birbirinden güzel olmuş, hangisine bakacağımı şaşırdım. güle güle kullan

 
At 12:19 ÖÖ, Blogger nagice said...

eline sağlık harika.bende lila ve tonları hastasıyım.çok şık olmuşlar..

 
At 12:24 ÖÖ, Blogger Tuhfe said...

Diğer arkadaşların yorumlarına harfiyyen katılıyorum. Hepsi birbirinden güzel olmuş, iyi günlerde kullan.

 
At 1:43 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

ellerine saglik hepsıde ayrı ayrı harika olmus.ıyı günlerde kulan.sevgiler..

 
At 9:52 ÖÖ, Blogger manolya said...

Hepinize çok tesekkür ederim. Yine basit teknikler kullanarak çalistim.
Dantel anglez teknigini çogunuz biliyorsunuzdur sanirim. Hatta geçenlerde fiyonk sitesinde de yapilisi fotograflarla gösterilmisti. Makrame isinin de en kolay dügümünü kullandim. Iki iple ve basit dügümle olusturuluyor, önce soldaki ip sagdakinin üzerine dügümleniyor sonra sagdaki soldakinin üzerine böylece devam ediliyor.
Sevgiler

 
At 2:13 ÖS, Blogger Nilüfer said...

Diğer arkadaşlarında dediği gibi örme tekniği hakkında bilgi verirmisin çok hoş hepsi

 
At 10:16 ÖÖ, Blogger ruchan said...

Ne güzel takılar yapıyorsunuz , kıskanıyorum valla. Hepsi de çok güzel olmuş , ellerinize sağlık , güle güle kullanın inşallah...
Sevgilerimle:)

 
At 10:59 ÖÖ, Blogger Meral said...

Merhaba Manolya kolyen çok gzüel olmuş. Beni de anmışsın saol.
Cumadan beri internete giremeyince :-) geç kalmışım görmekte.
Sevgiler

 
At 11:30 ÖÖ, Blogger manolya said...

Rica ederim Semra Hanim, sizi aramizda görmek beni çok sevindirdi. Amacimiz bu zaten, paylasmak. Sevgili Nilüfer daha önce de bahsettigim gibi dantel anglez teknigini kullandim. Fiyonk.net yapilisini fotograflarla göstermis. Makrame teknigi konusunda da az önce arama yaptim. Kullandigim dügüm www.makrame-online.de adresinde knotten basligi altinda kettknoten olarak gösteriliyor. Ben de böyece güzel bir site bulmus oldum...Ben daha çok yeniyim sevgili Cimcime, kolay yapilabilenleri tercih ediyorum. Hepinize tesekkürler.
Sevgiler

 
At 12:00 ÖS, Blogger manolya said...

Tesekkürler Sevgili Meral, begendigine sevindim. Senin çok begendigim kolyenin basitlestirilmis versiyonu.
Sevgiler

 
At 11:36 ÖÖ, Blogger Çiğdem Kantarcıoğlu said...

ne diyeyim bilmemki gerçekten hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık manolya :)

 
At 3:07 ÖS, Blogger akçahan said...

Söylenmesi gereken herşey söylenmiş ama ben yine de belirteyim çok şık bu kolyeler.Ellerinize sağlık.

 
At 2:24 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Manolya sen bayağı ilerlettin takı işini ellerine sağlık ,hepsi çok güzel olmuş...

 
At 11:31 ÖÖ, Blogger manolya said...

Çok tesekkür ederim sevgili arkadaslar, begendiginize sevindim. yavas yavas birseyler ögreniyorum.
Sevgiler

 
At 12:56 ÖS, Anonymous Adsız said...

Ellerine sağlık. Harika olmuşlar. iyi günlerde kullan.
Berrin

 

Yorum Gönder

<< Home