manolya

Perşembe, Haziran 30, 2005

Yazlik kazaklar

Biraz da büyükler için çalismak lazim. Iste merserize ve flos karisimli pamuk ip kullanilarak örülmüs iki ajurlu kazak örnegi.
Haki renkteki ilk kazak uzun kollu, v yakali ve oldukça delikli bir örnekten yapildi.


Ikinci kazak benim çok sevdigim bir örnekle örüldü. Bu örnege bazilari "ananas" bazilari "akasya" diyorlar. Aslinda açik renkte daha iyi gösterecek bir örnek ama bu merserize bana çok sevdigim bir arkadasimin hediyesi, o yüzden çok begendigim bir örnegi uygulamak istedim. Yine oldukça uzun ve bol kollu.

8 Comments:

At 2:23 ÖS, Blogger Tuhfe said...

Süper!!! ellerine sağlık.

 
At 3:03 ÖS, Anonymous Adsız said...

EL EMEGI GÖZ NURU GIYERKEN BILE INSAN NASIL ZEVKLE GIYER COK SIK KAZAKLAR IYI GUNLERDE GIYIN

 
At 3:09 ÖS, Blogger manolya said...

Yorumlariniz için çok tesekkürler.
Sevgiler

 
At 3:34 ÖS, Blogger manolya said...

Özlem sorma benim de bir sürü yarim kazagim var. Önce bitmis olanlari koyuyorum ki beni hamarat sansinlar;)
Burcu eminim seninkiler de çok güzeldir ama bizlerde bir huy var, kendi yaptigimiz seyleri begenmiyoruz. Derya Baykal'in bu konuda çok yardimi oldu. Bir zamanlar bizler elisi yaparken dudak bükenler simdi ufak ufak denemelere basladilar, hele bir de moda olunca...
Sevgiler

 
At 6:52 ÖS, Blogger nagice said...

kızlar demek herkesin yarım işleri mevcut.valla benim her güne bir işim var.
ama olsun hepsi birden bitiyor yeniden başlıyorum.
derya hnm.......2da bayağı etkili yarımlarda.ona özenip özenip başlayıp bitirdiğim şeyler var.esas işler duruyor..
neyse dünya işi biter siz rahat olun kızlar..

 
At 11:35 ÖS, Anonymous Adsız said...

manolya sevgiler gercekten orguleriniz cok guzel bende denemek istiyorum ama resimler kucuk oldugu icin ornekleri secemiyorum vede aciklamasini yapabilirmisiniz.

 
At 11:37 ÖS, Anonymous Adsız said...

resimleri buyultmek icin gelen resimlerde cok buyumuyor cok fark yok aralarinda (onlarin ebatlarinda degisiklik yapmaniz mumkunmu acaba? simdiden tesekkurler

 
At 9:26 ÖÖ, Blogger manolya said...

Yorumlariniz için çok tesekkürler arkadaslar, begendiginize sevindim.
Yapmak isteyenler için resimlerin ebatlarini degistirmek ya da örnekleri iyice gösteren resimler eklemek gibi bir yol bulacagim en kisa zamanda.
Sevgiler

 

Yorum Gönder

<< Home