manolya

Perşembe, Haziran 23, 2005

Merhaba

Manolyalar açmisken, elimde eski islerimden fotograflar varken, en sevdigim günlerden birinde besmele çekip baslamak istedim ama bu isin bu kadar zor oldugunu bilmiyordum dogrusu... El yordamiyla ilerlemeye çalisacagim.
Çogunuzun evlerinde oldugu gibi benim evim de bitirilmis-yarim birakilmis isler, belirsiz bir tarihte mutlaka yapilmak üzere saklanmis örnekler, en kisa zamanda örülmek amaciyla alinip dolaplara tikistirilmis yünler, ipler, taki olamayacagi bilinse bile en azindan ipe dizilmeyi bekleyen boncuklar, bitirilse iyi olur boyalarla dolu. Yasam alanim giderek daralinca tüm bu yigini degerlendirmem gerektigi konusunda giderek daha kesin kararlar aliyorum. Beni motive etmesi açisindan bir blog hazirlamanin iyi olacagini düsündüm. Böylece kaçis yollarim kapanacak ve hazir isler bitmeden yenilerini hazirlamak durumunda kalacagim. Ilk anda kulaga mazosist bir düsünce gibi gelebilir ama aslinda bu paylasim benim açimdan çok iyi olacak.
Uzun zamandir internette elisleri konusunda yeni fikirler ararken karsima yabanci
siteler çikiyordu. Türkçe bloglara önce yemek tarifleri sayesinde ulastim. Gerçekten çok sayida güzel yemek sitesi var. Elisi sitelerinde bir yoruma rastlamistim, hobi konusunda blog sayisinin artmasi gerektigini savunuyordu. Ben de üzerime düseni yapiyor, bitmis ve (insallah) bitecek örgülerimi, dantellerimi, yapabilirsem takilarimi sizlerle paylasmak üzere yola çikiyorum.
Iste sevgili arkadaslar bunlar da BENIM ISLERIM...

8 Comments:

At 11:49 ÖS, Blogger nagice said...

sevgili manolya hoşgeldin.
tüm kalbimle hobi sitelerinin çoğalmasını diliyorum.
bende senin gibi yabancı siteleri dolaşmaktan sa elişi sitem olsun diye işe giriştim.saadetçiğim(fiyonk.net)sağolsun çok yardımcı oldu.İnanılmaz bir gönül bağı olduğuna inanıyorum elişine gönül veren tüm arkadaşlarda.
sende aramıza katıldığında beni daha iyi anlıyacaksın.
takıldığın yerlerde bizlere sorabilirsin.
fiyonk.net'te forum köşesine yazıp yardım alabilirsin.
destekleriz.
birbirimize desteğimiz ve paylaşımlarımız bize güç vermiyor mu zaten..
sevgilerle..kolaygelsin..

 
At 1:47 ÖS, Blogger manolya said...

Sevgili Nagihan,
Destegin için çok tesekkürler. Neredeyse vazgeçiyordum, yazdiklarin bana güç verdi.
Sevgiler

 
At 2:10 ÖS, Blogger manolya said...

Tesekkürler Özlem. Daha yeni yeni ögreniyorum. Zor ismis gercekten. Simdilik daha önce yapmis oldugum örgü agirlikli islerimi göreceksiniz ama söz ilk firsatta dantellerin sayisini arttiracagim.
Sevgiler

 
At 2:27 ÖS, Anonymous Adsız said...

Hayirli olsun!

 
At 3:09 ÖS, Blogger Çiğdem Kantarcıoğlu said...

ARAMIZA Hoşgeldin MANOLYA


ELLERİNE SAĞLIK ŞİMDİDEN HERŞEY ÇOK GÜZEL GÖZÜKÜYOR :)

SEVGİLEEEEEEER

 
At 11:02 ÖS, Blogger manolya said...

Tesekkürler Cigdem.
Daha isin çok basindayim. Bir süredir sizleri izliyordum. Aranizda olmaktan çok mutluyum.
Sevgiler

 
At 12:33 ÖS, Blogger ruchan said...

Hayırlı olsun , çok güzel bir uğraş inanın blog , çok güzel dostluklar ediniyor , çok güzel paylaşımlar yaşayabiliyorsunuz. Yolunuz açık olsun...
Sevgilerimle:)

 
At 12:47 ÖS, Blogger manolya said...

Tesekkürler cimcime,gerçekten de çok farkliymis. Zaten bir süredir sizleri takip ediyordum ama bu kadar kisa bir sürede ulasabilecegimi hiç ummuyordum.
Çok güzel bir duyguymus ama sorumlulugu da çok fazla. Birazdan bir-iki yeni sey eklemeliyim, artik tembellik olmaz.
Sevgiler

 

Yorum Gönder

<< Home