manolya

Cumartesi, Eylül 03, 2005

10 küçük mutluluk

Aslinda çok daha fazla siralanabilir. Sevgili Nalan beni sobelediginden beri günler geçti. Daha fazla uzatmadan ilk aklima gelenleri yaziyorum:

1. Sabahlari saglikli uyanmak.
2. Sevdiklerimi yanimda hissettiren telefon görüşmeleri, e-mailler, mesajlar, kartlar.
3. Yegenimle çizgi film seyrederken onun karakterler ve olaylar ile ilgili yorumlarini dinlemek.
4. Tüm aile birarada yenen yemekler.
5. Sevdigim insanlari evimde agirlamak.
6. Yagmurun sesini dinlemek( gök gürültüsünün degil).
7. Karli soguk günlerde yenen tarhana çorbasi.
8. Yeni birseyler ögrenmek.
9. Yillarca uygulamak isteyecegim kolay ve lezzetli bir tarif bulmak.
10. Yeni bir blog, yeni bir arkadas daha kesfetmek.

Bütün arkadaslar sorulari cevapladi bile. Ben de yasemen ve akcahan'i sobeliyorum. .

16 Comments:

At 10:04 ÖS, Blogger nagice said...

nice mutlulukla senin olsun..

 
At 8:04 ÖS, Anonymous Adsız said...

Görebilene ne çok mutlu olması için neden var..Allah hep mutlu ve huzurlu olsun..

 
At 11:04 ÖS, Blogger manolya said...

Hepinize tesekkür ederim arkadaslar, Allah sizlerin de mutlulugunuzu arttırsın. Evet dharma, yeni kesfettigim sitelerden biri de seninki. Bunlar hobi olarak yaptigim çalismalar Ipek. Daha çok hediye olarak degerlendiriyorum.
Sitelerinizi hemen linklere ekliyorum arkadaslar.
Sevgiler.

 
At 11:54 ÖÖ, Blogger Tuhfe said...

6 numarayı çok tuttum. (Pardon, Türkçe'mizi katletmek istemem onun yerine, Yağmurun sesini dinlemek bana da haz verir demem gerekiyordu herhalde!)

Mutlulukların daim olsun, mutluluklar.

 
At 6:21 ÖS, Blogger pınar said...

10 numaralı mutluluğunu görünce bir merhaba demek istedim manolya.
sevgiler...

 
At 3:49 ÖS, Anonymous Adsız said...

Mutlu olmak icin bir suru yeni sebepler bulmanı ve butun kucuk mutluluklarinin herzaman seninle olmasini dilerim.
islerin cok guzel. tekrar eline saglik.
sevgilerimle

 
At 6:14 ÖS, Anonymous Adsız said...

SEVGİLİ MANOLYA YAZDIKLARINI OKUMAK ÇOK GÜZELDİ EVET HELE ŞU YORUMLARI OKUMAK DÜNYANIN BİR YERLERİNDE SENİNLE İLGİLENEN BİRİLERİNİN OLDUĞUNU BİLMEK ONLARIN DUYGULARINI OKUMAK ÇOK BÜYÜK VE GÜZEL BİR MUTLULUK DEĞİLMİ SEVGİLER.

 
At 11:20 ÖS, Anonymous Adsız said...

Eskiden tarhana corbasinin yaninda sokak simidi ve zeytin yerdik.En sevdigimiz menümüzdü.Simdi ne oldu?Ben bu tansiyonun yüzünden zeytinleri sayiyla yiyebiliyorum artik.En iyisi hic sofraya getirmemek.Yasemen

 
At 10:03 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

ALLAH MUTLULUĞUNU DAİM ETSİN MANOLYA...

 
At 3:12 ÖS, Blogger manolya said...

Arkadaslar, yorumlarinizi okuyunca daha bir mutlu oldum, Allah sizlerin de mutlulugunuzu arttirsin. Yeni arkadaslar görüyorum, hosgeldiniz.
Sevgiler

 
At 6:50 ÖS, Blogger pınar said...

beni linklerine eklemişssin. ne kadar sevindim manolya teşekkürler.

bugün yeni boncuklar aldım ve ne yapacağımı bilmiyorum. yeni takı örnekleri verirsin değil mi?
sevgiler...

 
At 10:56 ÖÖ, Blogger Rengarenk dantel said...

mutlulukların daim olsun....

 
At 9:07 ÖÖ, Blogger sebboy said...

mutluluklarınız bol ve daim olsun

 
At 3:07 ÖS, Blogger Tuhfe said...

Manolya, tatilde misin? uzun zaman oldu, gürünmüyorsun!

 
At 2:59 ÖS, Anonymous Adsız said...

manolya neredesin merak ediyoruz.insaallah önemli birsey yoktur.sevgiler

 
At 2:50 ÖS, Anonymous Adsız said...

Evet bende her gün bakıyorum yoksun Manolya iyimisin nerelerdesin?

 

Yorum Gönder

<< Home