manolya

Pazar, Ekim 23, 2005

Kisliklar

Uzun bir aradan sonra kalin yünle örülmüs bir hirka ve kazak ile döndüm. Hirkayi geçen yil bitirmistim ama henüz giymedim. Oldukça uzun(diz altina kadar uzaniyor) bir hirka oldugundan kolay bitmemisti. Sarkmasin ve genislemesin diye biraz toplayan bir örnek seçtim.


Bu da en son bitirdigim isim. Kazagimin yünü çok sevdigim bir arkadasimin hediyesi, o da ayni kalinlikta ve fistik yesili. Çok zevkle ördügüm ve çabuk bitirdigim bir is oldu. Soguk günlerde ve fularla kullanmak istedigimden yarim balikçi yaka tercih ettim.

14 Comments:

At 3:54 ÖS, Blogger Çiğdem Kantarcıoğlu said...

Yine her zamanki gibi o muhteşem örgüler ile geri dönüş yaptın ellerine sağlık hepsi süper...

 
At 7:32 ÖS, Anonymous Adsız said...

ellerine saglik ikiside harika olmus.iyi günlerde giy sevgiler.

 
At 10:47 ÖÖ, Blogger NAZLICA said...

Manolya, örgülerin harika olmuş. Selanik anlatımı için de teşekkürler.Çok evvel bir atkı yapmıştım, oldukça zor geldi bana.Hata kaldırmıyor çünkü.Ama çok beğenirim selanik işini.

 
At 11:11 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

İkisi de çok güzel olmuş. İyi günlerde kullan.
Sevgiler,

 
At 2:47 ÖS, Blogger Tuhfe said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

 
At 5:11 ÖS, Blogger ruchan said...

Her ikise de harika , ellerinize sağlık. Hırkayı örmek sabır ister herhalde..Güle güle kullanın.
Sevgilerimle:)

 
At 11:37 ÖS, Blogger manolya said...

Öncelikle hepinize ayri ayri tesekkür ederim, begendiginize sevindim. Geçmis olsun dileklerin için tesekkürler Ipek. Selanik örnegi atkida çok güzel oluyor. Diger örnekler de zor degil aslinda, eminim zaman ayirsan yaparsin . Elimdekiler bitmeden yün alamiyorum ben ama özellikle kis gelince yünlere karsi koymak çok zor oluyor. Artik çok uzak kalmamaya çalisacagim arkadaslar.
Sevgiler

 
At 11:59 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Bordo hirka cok guzel olmus.Iyi gunlerde, saglikla giy insallah.Yesil de tam fistik yesili.Yasemen

 
At 2:05 ÖS, Blogger Tuhfe said...

20 rastgele şey için sobelendin.
Sevgiler.

 
At 2:39 ÖS, Blogger akçahan said...

Manolya ne kadar muntazam bir örgü.Anneciğimin tabiri ile ağzı-gözü düzgün şahane bir hırka.Kazak ta öyle.Benim de kızım son yıllarda bana hiçbirşey örmedin diyebaşımın etini yiyor ama zor dostum zor diyorum,istediğin kazağı hazır alayım vaktim yok diyorum kızıyor.Geçen yıl kardeşime ördün ama diye.(Bu demektir ki yılda bir örgü ancak üretebiliyor Anneleri)Sevgiler.

 
At 3:43 ÖS, Blogger pınar said...

ikisei de çok güzel manoly. ellerine sağlık. kazağın rengi de harika.

 
At 12:10 ÖS, Anonymous Adsız said...

mail adresim oya_erdem@hotmail.com yazmayı unutmuşum bloğum da var ama aktif değil henüz öğrenemedim mailini kullanmayı ve blog a eklenti yapmayı:(((

 
At 1:29 ÖS, Blogger manolya said...

Tesekkürler arkadaslar güzel sözleriniz için. Örnegi en kisa zamanda yazacagim Oya.
Sevgiler

 
At 9:54 ÖS, Blogger acemice said...

yaaa herkes söylenecek güzel şeyleri söylemiş. ben sevgilerimi yolluyorum...

 

Yorum Gönder

<< Home