manolya

Pazartesi, Kasım 14, 2005

Eskiler

Aslinda bitirdigim ve bitirmek üzere oldugum islerim var ama ben hemen simdi birseyler eklemek istedigimden üzerimdeki kazagi gösterecegim. Kazagin yünü tiftik, Kürkçü Han'da tek kalan renkler arasindan seçmistik arkadasimla birlikte. Birbirine uyan 5 renk bulabildigimizden kisa bir kazak örebildim. Birkaç yildir zevkle giydigim kazagimin örnegini bulmam da ilginç olmustu. Size de olur mu bilmem, ben ne zaman bir örnege baslasam her elime alista örgünün tersine bakar ve daha güzel oldugunu söyler dururum. Benden daha kuralci olan annem buna siddetle karsi çikar, "öyle olsa tersini örer, onu tarif ederlerdi "der. Bu defa o bile kabul etti örgünün tersinin daha güzel oldugunu ve ben öyle kullanmaya karar verdim.

6 Comments:

At 4:31 ÖS, Anonymous Adsız said...

Bastaki yorumu hic tiklama bosuna! Sorfculer cikiyor ne alakaysa! Kazak cok guzel olmus, Yasemen'in islerini gordunmu? Onun kazagı da cok guzel, ustelik güllü!
Sevgilerimle

 
At 8:21 ÖS, Blogger incikboncuk said...

görünce bayıldım, başka diyecek söz bulamıyorum.

 
At 12:50 ÖS, Blogger manolya said...

Hepinize ayri ayri tesekkür ederim. Çoktandir Kürkçü Han'a gidemiyorum Burcu, kimbilir ne güzel yünler vardir. Kazagin kollari reglan, yakayi da ön, arka ve kollarin ilmeklerini kesmeyip sise geçirerek 10 cm. kadar örerek yaptim. Fular kullanmayi çok sevdigimden disa kiviriyorum, yuvarlak bir yaka oluyor. Örnek çok basit:
(3'ün kati ilmek sayisi+1 ilmek üzerine kuruluyor)
1. sira:*1 ters, 2 ilmek çapraz(1 ilmek sisin arkasinda tutulur, sonraki ilmek örülmeden geçilir, arkadaki ilmek düz örülür)*1 ters
2. sira:ters örülür
2'ler arasi sürekli tekrarlanir. Örnek bu iki siranin tekrari ile olusuyor. Ben örnegin aslini yazdim, kendim tersini kullandim. Küçük bir parça örüp denersen hangi tarafinin daha uygun olacagina karar verebilirsin. Kolay gelsin.
Sevgiler

 
At 12:40 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

SEVGİLİ MANOLYA ELLERİNE SAGLIK DIGERLERI GIBI BUDA COK GÜZEL İYİ GUNLERDE GİY.SEVGİLER

 
At 12:56 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Manolya,ben bu kazagin icinde seni görmeye o kadar alismisim ki,böyle pek bir sey ifade etmedi bana.Tabi bu renklere hasta oldugumu söylememe gerek yok.Yasemen

 
At 5:59 ÖS, Anonymous Adsız said...

Ne kadar güzel renkler böyle iyi günlerde kullanmaya devam et.
Sevgiler,

 

Yorum Gönder

<< Home