manolya

Pazar, Mayıs 21, 2006

Biten isler

Oldukça yogun bir dönem geçiriyorum, ne internete girmek için ne de elisi yapmak için zaman bulamiyorum. Bloglari da çoktandir gezemedim, birazdan kisa bir tur atacagim. Elimdeki bitmis islerden birkaç sey eklemek istedim, yoklugumda ugrarsaniz degisik birseyler görün diye(Candan teker teker ezberle).

Boncukla örgü denememi merak edenler olduysa iste sonuç. Kalan merserize ve boncuklarimi kullanarak minik bir bluz ördüm. Boyasinin çikip çikmadigini anlamak için boncuklari yikamak, kirmak, zimparalamak, kolonya ile silmek gibi türlü iskencelere tabi tuttum. Yine de çikarsa yapabilecegim birsey yok...



Mavi beyaz bir erkek bebek kazagi. Yine parça parça ördüm ve diktim. Biraz oyalayici oluyor ama sonuç beni daha çok memnun ediyor. Hediye torbasinda...



Uzun zaman önce biten Tunus isi bir hirka. Ebruli yünlerle Tunus isi çok zevkli oluyor. Renkler biraz karisik, belirleyici bir detay olsun istedigimden ön bantlarda ve dügmelerde mor kullandim.
Bu da hediye torbasinda.

26 Comments:

At 5:26 ÖS, Blogger High Power Rocketry said...

Very nice work!

 
At 9:10 ÖÖ, Blogger incikboncuk said...

çok titiz ve güzel olmuş. ellerine sağlık. işlerinde de kolaylıklar dilerim

 
At 10:57 ÖÖ, Blogger NAZLICA said...

Sevgili Manolya; Senin bebek örgülerini çok seviyorum ben. Ellerine sağlık. Sevgiler

 
At 1:38 ÖS, Anonymous Adsız said...

Gerçekten çok beceriklisiniz ve sanırım çok da alçakgönüllüsünüz. Keşke daha sık birşeyler koyabilseniz, söylediğim komik gelebilir ama işlerinizden bir sıcaklık yayılıyor.

 
At 1:41 ÖS, Anonymous Adsız said...

Hepsi çok güzel Manolya,ellerine sağlık.Boncuklu bluza bayıldım özellikle !

 
At 4:20 ÖS, Anonymous Adsız said...

Ne güzelll ellerine sağlık.
Sevgiler,

 
At 11:09 ÖÖ, Blogger manolya said...

Güzel sözleriniz için hepinize çok tesekkür ederim arkadaslar.
Thank you.
Sevgiler

 
At 11:55 ÖS, Blogger nagice said...

çok güzel olmuşlar eline sağlık..

 
At 8:40 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

manolya bu bebek işleri çokkk cici bayıldım:)boncuklu bluz ise yıkmış:)
sevgilerimle

 
At 10:59 ÖS, Blogger Serpilce said...

Hepside çok güzel olmuş.ellerine sağlık.
Sevgiler.

 
At 10:59 ÖS, Anonymous Adsız said...

Maviye bayildim encok.Elerin dert görmesin.Yasemen

 
At 12:10 ÖS, Blogger Rengarenk dantel said...

manolya nerelerdesin...

 
At 9:45 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

merhaba çok güzell modeller ellerinize sağlık.. sevgilerr

 
At 12:52 ÖS, Anonymous Adsız said...

MANOLYA NEREDESİN ALLASEN MERAK ETTİM.SEVGİLERİMLE

 
At 11:41 ÖS, Blogger manolya said...

Ugradiginiz ve yorum biraktiginiz için çok tesekkürler arkadaslar. Bir hafta daha izin istiyorum, sonra daha çok zaman ayiracagim insallah.
Sevgiler

 
At 11:49 ÖS, Blogger sebboy said...

ellerinize sağlık

 
At 10:20 ÖÖ, Blogger one ben bir sey said...

hadiiii ezberledim ikiylede çarptımmm:))))

 
At 4:06 ÖS, Anonymous Adsız said...

Hepsi de çok güzel olmuş Manolya'cığım ellerine sağlık.
Candan ezberlemiş anlaşılan,yenilerini istiyor baksana:)))))

 
At 3:10 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

iyi kandiller

 
At 4:35 ÖS, Anonymous Adsız said...

Kandiliniz mubarek olsun.

Tuhfe

 
At 2:06 ÖÖ, Blogger Beyhan said...

Manolya nerelerdesin? Umarım iyisindir.

 
At 2:28 ÖÖ, Blogger Nalan Kaplan said...

Manolyacım hayırlı ramazanlar dilerim canım...

 
At 3:27 ÖS, Anonymous Adsız said...

Hayırlı ramazanlar Manolya.

 
At 3:11 ÖS, Blogger Art & Disorder said...

Wonderful its blog!Brazil

 
At 10:32 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

tunus işi çok güzel olmuş mavi bebek kazağının kolu nasıl kesilmiş bana anlatırmısınız.hani güllü olan
bende tunus işini zevkle örüyorum ama kolları sizin yaptığınız gibi güzel olmuyor lütfen bana detaylı olarak anlatınız.adres gamzeler_26_@hotmail.com

 
At 9:22 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Best regards from NY! » » »

 

Yorum Gönder

<< Home