manolya

Perşembe, Nisan 13, 2006

Biraz renklenelim...

Çoktandir örgü eklememistim. Kolay oldugu, çabuk bittigi ve hediye olarak çok ise yaradigi için bebek giysileri örmek en sevdigim islerden. Ilk hirka degisik kalinlikta çizgilerle örülmüs çok basit bir örnek. Arka parçasini narçiçegi (kirmizi degil) olarak ördüm. Parçali olarak hazirlandigi için dikis kismi biraz oyaladi.


Kalinca bir yünden ördügüm bu hirka hepinizin bildigi yakadan baslanan örnekten. Sadece kol altlari dikildi, daha kolay bitti yani.

13 Comments:

At 9:37 ÖS, Blogger Serpilce said...

Ne kadar güzel olmuş.
Hele renkleri bir harika.
Ellerinize sağlık.
Sevgiler.

 
At 11:40 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Ne güzel örgüler bunlar. Ellerine sağlık.
Sevgiler,

 
At 11:45 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Sevgili Manolya
örgülerin çok güzel benimde elimden örgü gelmez ne yazık bloğuma bıraktığın yoruma yeşekkür ederim.
sevgiler
Gönül Topcu

 
At 4:15 ÖS, Blogger NAZLICA said...

Manolya pek güzel olmuşlar, üstekini daha çok beğendim desem:) Görünce bunu bir Galatasaraylı giyecek dedim içimden:))) Ellerine sağlık canım.

 
At 6:14 ÖS, Blogger manolya said...

Hepinize ziyaretiniz ve yorumlariniz için tesekkür ederim arkadaslar. Çok basit seyler ama biraz renk gelsin istedim.
Sevgiler

 
At 7:07 ÖÖ, Blogger akçahan said...

Çok beğendim. Bizim de yeni bir yeğenimiz olacak, teşekkürler paylaştığın için.

 
At 4:42 ÖS, Anonymous Adsız said...

Manolya ellerine sağlık,çok güzel olmuşlar.Yakayı kesme stilin çok hoşuma gitti.Güle güle giysinler:)

 
At 11:38 ÖS, Blogger nagice said...

çok güzel olmuşlar.ellerine sağlık..

 
At 8:28 ÖS, Anonymous Adsız said...

ikiside cok guzel! Usttekinin renk uyumu harika! Mavi hirka da cok sempatik!Yahu ben de birseyler oreyim bile dedim!:-)

 
At 10:26 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

harika olmuş bayıldım :)))iyibir hafta diliyorum:)))Sevgilerimle:)

 
At 10:18 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

hanfendü nereye kayboldunuz:))) merak ettim vallahi:))))Öptüm:)))

 
At 8:34 ÖÖ, Blogger akçahan said...

Manolya iyisin inşallah.

 
At 1:50 ÖS, Anonymous Adsız said...

Ikisi birbirinden güzel olmus.Iyi günlerde giyilsinler insallah.Birinci hirka haroso mu?Yasemen

 

Yorum Gönder

<< Home